close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קוסמטיקאית בכפר סבא

מערכת שורשיג כסליו, תשעט21/11/2018

טיפול בעור הפנים דורש מיומנות רבה. לקוחות יגיעו לקוסמטיקאית בכפר סבא לאחר שיקבלו עליה חוות דעת חיוביות ויוצאות דופן מחברים או בני משפחה.

תגיות:
פגישה ראשונה עם הקוסמטיקאית
בפגישה הראשונה בקליניקה, הלקוחות מתרשמים ממקצועיותה של הקוסמטיקאית.. התעודות התלויות על הקיר המעידות על הקורסים השונים שבהם היא למדה וצלחה את המבחנים. כמו כן מתרשמים מהמקצועיות שלה בעת ביצוע האבחון הראשוני, מהעדינות של המגע שלה ומהידע הרב שאותו היא משדרת במהלך השיחה.

בקליניקה מקצועית של קוסמטיקאית בכפר סבא, אפשר לראות כי היא מתקדמת עם הטכנולוגיה וקיימים בה מספר מכשירים חדשניים לביצוע פעולות שונות כמו מיצוק העור .

כדי לעבוד עם המכשירים הללו נדרשת הכשרה ייעודית . קוסמטיקאית בכפר סבא שמודעת לחשיבותם של המכשירים הללו ולתוצאות האפקטיביות שקורות בזכותם, לומדת תחום זה ולאחר מכן רוכשת את המכשירים ומפעילה אותם לשביעות רצונם של הלקוחות שמרוצים מהתוצאות המצוינות.

לכל לקוח מוצמדת תכנית טיפולית כדי להגיע לתוצאות הרצויות. התכנית כוללת טיפול בכמה פרמטרים שייצרו יחד את התוצאה המושלמת שיגרמו לעור לצמוח, לחדש את התאים ולחזק את אפשרויות האנטי אייג'ינג'.

מיצוק העור בפנים
עור הפנים נראה רפוי עקב רפיונם של סיבי האלסטין והקלגון בשרירים. העור משתנה גם עקב נזקים הנגרמים בשל בעיות כמו השפעה אקלימית, הגיל המתבגר ואיכות הסביבה. נשים מושפעות גם מתרופות הורמונליות שהן נוטלות לאורך השנים וגם במהלך ההריונות.
כדי להשיג תוצאות אופטימליות מומלץ לטפל בכל שכבות העור ולא רק בשכבה העליונה. טיפול עמוק בכל השכבות הללו יוצר את התוצאות הרצויות שיחזיקו לפרק זמן ארוך.

קוסמטיקאית בכפר סבא מודעות ומכירה שיטות עבודה שונות והיא מתאימה את השיטה האפקטיבית ביותר לכל לקוח על פי ניסיונה הרב.

הזרקות
כדי לעבות אתת הפנים במקומות שבהם הנפח יורד כמו בלחיים, אפשר לבצע הזרקות היוצרות נפח וגם עור גמיש ומהודק.
השיטה מבוססת על חימום סיבי האלסטין והקולגן. פעולת החימום מניבה תוצאות של אפידרמיס מחודש, בניה מחודשת של עצמות הלחיים, טשטוש של קמטי הבעה והקמטוטים הקטנים.

החומצה היאלורונית שבה משתמשת קוסמטיקאית בכפר סבא היא טבעית ולכן משפיעה על הרקמות הקיימות בשכבה האמצעית של העור והן מתעבות ויוצרות את הנפח הפנימי.

טיפולי פילינג
החדרת חומרי פילינג איכותיים לעור גורמות לקילופו ולבניית שכבה חדשה של עור בריא תוך פרק זמן קצר. הפילינג האיכותי הוא חומר בעל שימוש רב בקליניקות לאור יעילותו הרבה והמהירה. הקמטים שהיו בעור נעלמים לטווח זמן ארוך יחסית, העור הוא בעל נראות הרבה יותר צעירה, עור מוצק ובעל מראה זוהר.

שימוש בגלי רדיו
מכשור חדיש הקיים בקליניקה המחדיר גלי רדיו בקצב שנקבע מראש לאזורים כמו כפות הידיים, הצוואר והמחשוף. הפולסים הללו דוחקים בסיבי הקולגן והאלסטין לפעול ולהתחדש וכך האפקטיביות של מכשיר זה היא עור צעיר ורענן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה